“Dr. Jimmy” (Londen, 2013)

One thought on ““Dr. Jimmy” (Londen, 2013)

  1. Het is al meer dan een week geleden en nog steeds zit m’n hoofd bomvol met Quadrophenia… ik zag The Who twee keer in 4 dagen: vrijdag in Amsterdam, maandag in Londen. Ik had me afgevraagd hoe dat zou zijn, welnu: geweldig! Was Amsterdam al fantastisch, Londen was nog beter – wat ook kwam doordat we betere plaatsen hadden, het publiek meer reageerde (meer meezong bijvoorbeeld) en ik rustiger kon kijken en luisteren, omdat het nieuwtje eraf was. Meest indrukwekkende: Roger’s stem, die wordt gewoon nog steeds beter. Ook het tribuut aan Moon en Entwistle zorgde voor kippenvel. Ik kijk terug op fantastische Who-dagen!
    Louise

Geef een reactie

