Trailer “Tommy” (Super Deluxe Edition)

2 thoughts on “Trailer “Tommy” (Super Deluxe Edition)

  1. Persoonlijk heb ik er niet zo’n probleem mee om Tommy nog maar eens aan te schaffen,
    en ben er zelfs wel blij mee dat de vinyl versie er deze keer niet bij zit (in tegenstelling tot
    de Live At Leeds box), want een aantal jaren terug heb ik de meeste albums van The Who
    op Classic Records’ 200 grams vinyl versies aangeschaft, en die waren best vrij prijzig.
    Dus dat zou de prijs alleen maar onnodig opgedreven hebben voor iets dat ik toch al in
    mijn bezit had.

    Mooi boek trouwens, al heb ik geen flauw idee wie deze Richard Barnes is.. maar dat mag
    de pret niet drukken. 🙂

Geef een reactie

