“Won’t Get Fooled Again” – 51 takes

14 thoughts on ““Won’t Get Fooled Again” – 51 takes

  1. Leuk dit. Kan best zijn dat ik nog ergens een -gebroken- cassettetape van Ahoy Rotterdam ’75 heb. Ik ga es graven. Kijken of ik nog wat mee kan…

  2. Ik hou me ook van harte aanbevolen voor deze opname (nooit geweten dat jij een tape had Franklin) Dit was tenslotte mijn 1e Who concert. We hadden de heren een paar uur ervoor “ontmoet” in het Hilton hotel. Nou ja, zij stonden er en wij keken ernaar, durfden niets te zeggen totdat ze naar de lift liepen vroegen we “of ze nog naar de bar kwamen”. Maybe, Maybe zei John met z’n bekende zware stem en weg waren ze. In mijn beleving zong Roger de eerste zin van Substitute fout, maar kan het mis hebben. Dus graag deze opname.

    • Dankjewel Lars. Het lijkt met je nieuwe link wel te lukken. Zat al een paar minuten vergeefs te klootviolen met rapidshare…
      Ik ga eens luisteren, want ik was er ook bij en het tapeje wat ik ergens heb klonk voor geen meter zo meen ik me te herinneren!🙂

  3. Heb even snel wat stukken beluisterd; wat ontzettend tof! Dit was ook mijn 1e Who concert en ik keek er heel erg naar uit. Ik vond het waanzinnig goed. Zo gaaf juist dit concert weer terug te kunnen horen! Nogmaals Lars: THANX!

  4. Zo is dit even gaaf, pure nostalgie. Hartelijk dank Lars ! Het gaat wat te ver om te zeggen dat ik hier 39 jaar op heb gewacht, maar het is wel heel leuk. En inderdaad m’n geheugen heeft me nog niet in de steek gelaten. Roger zingt de 1e zin van Substitute fout. Ik zat op rij 7 in de arena (ja net als in de Ziggo zitplaatsen) en zie hem nog verschrikt naar Pete kijken. Het is inderdaad een heel goed concert, de krantenartikelen uit die tijd heb ik nog en nu ook het geluid erbij. Alleen Join Together kon ik me niet herinneren dat ze die ook gespeeld hebben, nummer dat ik toen wellicht nog niet kende. Nogmaals dank Lars.

  5. Perfect Lars. Bedankt.
    Wij reden indertijd bij toeval op richting Ahoy met Townshend. We zagen hem in een auto met chauffeur, maar konden helaas geen contact maken.

    • Graag gedaan. Als er verzoeken zijn; ik heb zo rond de 350 opnames op de harde schijf staan. Helaas ontbreken de concerten van ’97 en 2013 die ze in nederland gaven.

Geef een reactie

