Commercial voor “The Who Hits 50”-compilatie

7 thoughts on “Commercial voor “The Who Hits 50”-compilatie

  1. Niet zo cynisch jongen…..gun Pete en Roger toch de opbrengst van al die mooie muziek🙂 Ik ga het niet kopen want ik heb die nummers allemaal al, maar voor jonge nieuwe Who fans een mooie compilatie. Ik ben in ieder geval aan het genieten van de prachtige “Quadrophenia live in London” blue ray, absolute aanrader !

  2. Beetje cynisme is niks mis mee, want wat zijn the Two veranderd in de loop der jaren. Van rebelse jongeren tot nou vul maar in…

  3. Ha. Je kent me toch ’n beetje Reno.😉
    Quadrophenia live staat nog op mijn verlanglijstje; ik ga voor de cd want ik heb niks met DVD’s. Ik kom er nooit aan toe ze te bekijken.
    Groet!

  4. Ja weet ik……. ik kan nou eenmaal niet kritisch op m’n “all time favorite” bandje zijn. Ik vind het nog steeds geweldig dat ze (oke The Two met tourband dan) er nog zijn en zo enthousiast op dat podium staan. Lees nog wel eens het artikel in AD van 1982 waarin Pete zegt niet “net als Jagger als een ouwe man over dat podium te willen blijven springen” The Who was bijna z’n dood en hij was er klaar mee, helemaal op….lees ook z’n bio. De cd van Quadrophenia heb ik ook en ja voor die dvd zou je dan toch een uurtje of 2 vrij moeten maken…. greetz

    • Ik was tussen de 7 en 8 jaar (57 nu) toen ik de lp My Generation “pikte”.van mijn broer. Sinds dien als rode draad door mijn leven. Het is fantastisch na 50 jaar naar de Bluray van Live in London te kijken naar gasten die er nog zin in hebben, de Bluray vind ik een perfecte registratie van een band die het live nog steeds erg goed doen. In Ziggo dome erg genoten, een mooie afsluiting van 50 jaar lekkere sound om te luisteren en live op beeld naar te kijken.
      Het instrumentale nummer Quadrophenia en the Rock vind ik geweldig, maar. 5:15 knalt lekker, Love …….en een “kopje thee” als mooie afsluiter.

Geef een reactie

