Leeds (2 december)

“Live At Leeds III”, zo werd het wel genoemd – het concert dat The Who gisteravond in de First Direct Arena in Leeds gaf. Roger riep al meteen bij opkomst: “Live at Leeds!“, terwijl Pete meteen reageerde: “Are you students?“.

De band speelde 24 nummers, waarbij de volgorde van de setlist enigszins veranderd was.

Setlist:
I Can’t Explain
Substitute
The Seeker
The Kids Are Alright
I Can See for Miles
Who Are You
A Quick One (While He’s Away)
Cry If You Want
Slip Kid
Behind Blue Eyes
Squeeze Box
Join Together
5:15
Bell Boy
Love, Reign O’er Me
Eminence Front
Long Live Rock
Amazing Journey
Sparks
Pinball Wizard
See Me, Feel Me
Magic Bus
Baba O’Riley
Won’t Get Fooled Again

One thought on “Leeds (2 december)

  1. Had het voorrecht erbij te zijn, gisteravond in Leeds. Lekker energiek, af en toe rommelig, bij vlagen briljant. Hoogtepunten wat mij betreft; I can see for miles en het ‘triootje’ Quadrophenia. En de twee klassiekers aan het eind natuurlijk. Vreemd genoeg geen toegift. A qiuck one: ik weet het niet. Vond het erg leuk om het een keer live te horen, maar het ‘past’ totaal niet. Zelf voelen ze zich er ook behoorlijk ongemakkelijk bij, heb ik de indruk. Zou me niet verbazen als de heren het nummer gedurende de tour laten vallen.

Geef een reactie

