“Water” (Dublin)

Tijdens het concert dat The Who afgelopen dinsdag in Dublin gaf, improviseerde Roger een stukje van “Water”. Dit zou de eerste keer sinds 1971 zijn dat het nummer live gespeeld zou worden.

Setlist van Dublin:
I Can’t Explain
The Seeker
Who Are You
The Kids Are Alright
I Can See for Miles
My Generation
Behind Blue Eyes
Bargain
Join Together
You Better You Bet
Water
I’m One
Love, Reign O’er Me
Eminence Front
A Quick One (While He’s Away)
Amazing Journey / Sparks
Pinball Wizard
See Me, Feel Me
Baba O’Riley
Won’t Get Fooled Again

3 thoughts on ““Water” (Dublin)

  1. Het was inderdaad warm in Dublin. Maar volgens mij ging het Roger niet zo zeer om water, maar vooral om ‘Somebody’s daughter’.

    Zie ook mijn gevoelens over het concert enkele items hieronder. l

  2. Nog een aanvullinkje: in het voorprogramma te Dublin werd ik behoorlijk verrast door de New Yorkse band ‘The last internationale’. Afgezien van de klotenaam een zeer sterk powertrio met een fantastische zangeres. Bleken ook op Pinkpop te zijn geweest, een paar weken geleden. Spelen dus ook in het voorprogramma te Amsterdam Ziggodome op 2 juli. Het zou jammer zijn om dat te missen…….

Geef een reactie

