“The Who vlamt sporadisch”

Podiuminfo heeft een recensie van het concert in Amsterdam.

“Het publiek is dan ook sporadisch enthousiast. Gejuich is er bij de grote hits en de krachtpatserij van Townshend, maar het publiek is moeilijk te enthousiasmeren vanavond. The Who vlamt zelf dan sporadisch, al is het fijn om nog een laatste keer klassiekers als Pinball Wizard, Baba O’Riley en Won’t Get Fooled Again voorgeschoteld te krijgen.
Uiteindelijk is het leuk voor de fans om hun helden misschien wel voor de laatste keer te zien, maar bij vlagen was het pijnlijk

6 thoughts on ““The Who vlamt sporadisch”

  1. Zo kan je het ook bekijken. Voor mij en mijn zoon was gewoon weer lekker The Who. Vergelijken met Fleetwood kan niet, die staan stil. Voorlopig kwam er genoeg herrie uit en vermaak, 71 en 70. Op die leeftijd kan je als schrijver wellicht net de pen vast houden en en de letters niet meer zien. Uiteraard is het een mooi moment om nu te stoppen, maar daar zijn ze ook voor op tour.

    Op naar Köln in oktober, Classic Quadrophenia.

  2. Vind de reacties op deze site wel erg matig. Zag toch weer een aantal vaste fan’s tegen het hek aanstaan. Maar hier erg weinig reacties, teleurstelling of helemaal uit het dak gegaan. van de ongeveer 15.000 zijn er toch wel een paar met een reactie?

  3. Och mensen maak je toch niet zo druk om die reacties. Nederland en The Who heeft nooit goed geboterd. Ik werd gewoon weggeblazen en vond het nog niet zoveel vlammen, meer zelfs, dan toen ik ze veertig jaar geleden voor het eerst zag. En lees anders eens de recensie op http://www.oor.nl. Daar word je wel vrolijk van.

  4. Ik heb ze in Dublin gezien en in Amsterdam. Die recensies zeggen mij niet zoveel. Ik heb er ontzettend van genoten. Die power wat 70+ nog kan geven is gewoon super!! Natuurlijk ook met een geweldige band achter zich, maar dan nog. Petje af!!

    • Ik was eveneens in Dublin en Amsterdam . Vond de sfeer in Dublin iets beter, maar Amsterdam was ook fantastisch. Vond het artikel in de Volkskrant ook nogal mager. Ik herkende niet wat er geschreven stond. Twee gave avonden (Met Londen erbij zelfs drie) waarschijnlijk de laatste. (Beetje late reactie, maar zat even in vakantiehuishe Z-Vl)j

Geef een reactie

