Derde singles-boxset in oktober

De nieuwe singles boxset van The Who zal op 30 oktober uitgebracht worden. De derde van vier boxsets zal zich richten op de singles die bij platenmaatschappij Track Records werden uitgebracht. Eerder verschenen boxsets van de Brunswick en Reaction-singles. Er volgt nog één box met de Polydor-singles. De box is alvast te bestellen bij uDiscover.

Er zitten 15 vinylschijfjes in de doos, met de volgende singles en B-kantjes:

‘Pictures of Lily’ – ‘Doctor Doctor’
‘The Last Time’ – Under My Thumb
‘I Can See For Miles’ – ‘Someone’s Coming’
‘Dogs’ – ‘Call Me Lightning’
‘Magic Bus’ – ‘Dr Jeckyll & Mr Hyde’
‘Pinball Wizard’ – ‘Dogs Part Two’
‘The Seeker’ – ‘Here For More’
‘Summertime Blues’ – ‘Heaven and Hell’
‘See Me, Feel Me – ‘Overture’
Tommy (EP): ‘See Me, Feel Me’, ‘Christmas’ – ‘Overture’, ‘I’m Free
‘Won’t Get Fooled Again’ – ‘Don’t Know Myself’
‘Let’s See Action’ – ‘When I Was A Boy’
‘Join Together’ – ‘Baby Don’t You Do It’
‘Relay’ – ‘Waspman’
‘5.15’ – ‘Water’

One thought on “Derde singles-boxset in oktober

  1. Best leuk zo’n box. Probleem is, ik heb ze al, alleen niet allemaal op het Track-label. Kweenie of ik daarvoor weer onderuit de portemonee wil…

Geef een reactie

