10 jaar “The Who in Nederland / Fragments”

720x405-46138703_sea

Deze maand bestaat dit weblog precies 10 jaar. In december 2005 begon ik dit weblog. De afgelopen tien jaar zijn veel Who-nieuwtjes hier voorbij gekomen. Er staan concertverslagen op van vrijwel elk concert van de afgelopen tien jaar. De release van “Endless Wire” werd hier gevierd – tijdens het bezoek van The Who aan Rotterdam in juli 2007 liepen de bezoekersaantallen hoog op. Een interview met RTV Rijnmond was een resultaat hiervan destijds.

Een speciaal woord van dank aan alle lezers die de afgelopen tien jaar hun bijdrage hebben geleverd.

The Who bestaat nog steeds in 2015. Wie had dat ooit durven denken?

16 thoughts on “10 jaar “The Who in Nederland / Fragments”

  1. En er zijn nog steeds mensen die iedere week wel een keer kijken wat hier te vinden is. Geweldig dat je dit doet!

    Bedankt,

    Peter

  2. Hallo Tom, bedankt voor deze 10 jaar en ik hoop dat je doorgaat want ik kijk iedere dag, vast prik.
    En ik zal het ook blijven doen. Ik kom toch iedere keer weer iets tegen en dat na 50 jaar dat ik The Who als volg. Mijn kamer hangt er vol mee.
    Peter v M

  3. Deze site is nog steeds geweldig Tom.
    Een bron van nieuws en actualiteiten met een frequentie die door geen andere Who-site wordt geëvenaard.

    Bedankt!

  4. Gefeliciteerd, Tom, en dank voor al die jaren. Ook ik volg dit blog trouw en heb daardoor veel waardevols gehoord en gevonden. Iets van anderhalve week geleden vrolijkte ik nog helemaal op toen ik op zo’n sombere novemberdag via dit blog bij die door Roger gezonden versie van ‘Let my love open the door’ terechtkwam!

  5. Beste WHO (collega) fan, bedankt voor al die jaren. Ik heb vele leuke nieuwtjes gehoord. Ik ben zelf ook een hele grote (fanatieke) fan. En inderdaad wie had gedacht dat ze nog bestonden in 2015! Nogmaals dank voor alles! Gr. Peter

  6. Beste Tom, kom hier jaren met regelmaat een kijkje nemen en waardeer het zeer. Al vaker hier gemeld en per mail maar super bedankt voor alle tijd die je hier in steekt.

  7. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat er maar 9 mensen naar deze site kijken. Fantastische Who site waar je regelmatig op de hoogte werd gehouden van zaken die met The Who te maken hadden. Een boel werk voor Tom om ons te plezieren. Een beetje enthousiasme mag toch wel van de lezers.

  8. Geweldige site! Dank voor alle moeite die je er in stopt. Ik volg The Who al sinds 1965 en ze behoren nog steeds tot mijn favoriete artiesten. Kijk dagelijks op de site en ben zo al op heel veel ontzettend leuke berichten gewezen die ik anders gemist had. Nogmaals dank.

    • Keep up the good work, Tom. Ben blij dat ik af en toe een heel klein steentje heb mogen
      bijdragen aan dit door jou opgebouwde monument.

  9. Geweldige site en bindmiddel voor Who-fans uit Nederland en daarbuiten . Dank voor 10 jaar inzet , nieuws en enthousiasme . Ga er aub mee door

Geef een reactie

